» اخبار » جلسه آشنایی و بررسی مسائل راهبردی بسیج با حضور مدیریت محترم عامل و مسئولین بسیج ادارات
اخبار - خبر

جلسه آشنایی و بررسی مسائل راهبردی بسیج با حضور مدیریت محترم عامل و مسئولین بسیج ادارات

مرداد ۲۲, ۱۴۰۲ 10218

با انتصاب  آقای مهندس مرجان زاده به عنوان مدیرعامل شرکت جلسه آشنایی و بررسی مسائل راهبردی بسیج با حضور ایشان،  آقای دکتر زارعی، مسئول محترم بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) و  آقای مهندس حسینی فرمانده حوزه بسیج ادارات حوزه شهید عباسپور و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید نبوی در محل سالن جلسات مدیریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، در آغاز این جلسه مهندس مرجان زاده ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین از ویژگی ها و خصوصیات امام حسین(ع) و یارانشان در خصوص ایثار و از خودگذشتگی و درس آموزی از سیره ایشان با کار جهادی و خدمت رسانی برای رسیدن به موفقیت ها و پیشرفت کشور عزیزمان در این شرایط خاص جنگ اقتصادی سخنانی را بیان نمودند.
در ادامه این جلسه آقای مهندس حسینی فرمانده حوزه بسیج ادارات حوزه شهید عباسپور با تبریک انتصاب آقای مهندس مرجان زاده و خیر مقدم به آقای دکتر زارعی از همت و تلاش کارکنان در جهت انجام ماموریت های محوله در پایگاه مقاومت بسیج تشکر نمود و با تقدیر از تلاش همکاران در نیروگاه ابراز امیدواری نمود تا با اقدام جهادی بتوان هم در حوزه مسائل اجتماعی و امنیتی فعال بوده و هم در حوزه تولید انرژی موانع و مسائل مربوط به تأمین انرژی را جبران کرد.
در ادامه این جلسه آقای دکتر زارعی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم مجموعه نیروگاه طوس را یکی از مراکز مهم تولیدی در استان ارزیابی کرد. ایشان با اشاره به تولید برق و ارائه آن به جامعه این امر را تلاش صادقانه و مقدس ارزیابی نمود.
در این جلسه همچنین، اعضای شورای بسیج پایگاه نکاتی را در خصوص مسائل مختلف ارائه نمودند که پس از شنیدن این مطالب آقای دکتر زارعی به آنان پاسخ دادند.
در پایان این جلسه از طرف سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) هدیه ای به رسم یادبود به مدیر عامل محترم شرکت اهداء گردید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

  • ×