اقدامات و فعالیتهای ویژه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در نیروگاه طوس پس از برگزاری دو نشست اضطراری در این خصوص در حال انجام می باشد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، پس از برگزاری دو نشست اضطراری در این خصوص، اقدامات و فعالیت های ویژه برای جلوگیری از شیوع آن، در حال انجام می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، با توجه به شرایط خاصی که در کشور به علت شیوع بیماری کرونا به وجود آمده و با هدف آموزش و ارتقاء آگاهی پرسنل و اجرای اقدامات ضروری در پیشگیری از این ویروس در سطح شرکت، دو جلسه اضطراری با حضور مدیرعامل محترم، مدیران امور و برخی روسای ادارات برگزار گردید.
در این جلسه با تأکید بر رعایت موارد بهداشتی فردی و دوری از هرگونه اضطراب و استرس، تصمیمات زیر اتخاذ گردید و این مصوبات در حال اجرا می باشد:
– توزیع روزانه آب ژاول، برای ضد عفونی کردن سالن ها، اتاق ها، راهروها.
– ضد عفونی کردن کلیه سطوح سرویس های بهداشتی و دستگیره درب های ورودی و … در دو نوبت صبح و ظهر با استفاده از سیستم پاشش آب ژاول.
– لغو کلیه مراسماتی که باعث تجمع افراد می شود مانند: بازدید ها و سمینار ها و دوره های آموزشی و جشن ها و غیره.
– بررسی و کنترل افرادی که به مناطق آلوده سفر داشته اند، توسط تب سنج و معرفی به پزشک نیروگاه.
– حذف سیستم ثبت اثر انگشت در سیستم حضور و غیاب و ثبت تصاویر افرادی که در سیستم حضور غیاب، تصویر آنها ثبت نشده است.
– توزیع روزانه ماسک مناسب برای پرسنل آبدارخانه. این پرسنل موظف هستند از ماسک، در حین کار استفاده نمایند.
– امکان استفاده پرسنل موقت از مرخصی استعلاجی پس از تایید پزشک نیروگاه
– پذیرش مهمان در مهمانسرای نیروگاه، متوقف شده و معرفی پرسنل به دیگر مهمانسراها، انجام نگردد.
– استخر نیروگاه تعطیل گردد.
– پرسنل آبدارخانها، روزانه با استفاده از محلول آب ژاول، محیط کار پرسنل (میز کار، کی بورد، موس، تلفن و دستگیره درب ورودی اتاق و غیره) را ضد عفونی نمایند.
– تعطیل شدن کامل کانتین غذاخوری و تغییر ساعت کاری پرسنل.
– توزیع چای و شیر توسط پرسنل آبدارخانه، فقط در اتاق پرسنل از طریق کتری با استفاده از لیوان یکبار مصرف.
– لغو کلیه جلسات، فقط جلسه شورای راهبردی مدیران و جلسه کمیته عالی بررسی فنی، برگزار گردد و درصورت نیاز جلسات اضطراری نیز برگزار گردد.
– باز بودن درب های اتاق ها برای جلوگیری از آلودگی دستگیره درب ها در زمان حضور پرسنل در اتاق.
– ضد عفونی کردن سرویس های رفت و آمد پرسنل و باز نمودن کامل پرده ها و روکش صندلی های سرویس ها برای جلوگیری از انتقال آلودگی.

460 (15).JPG
460 (17).JPG
460 (18).JPG
460 (19).JPG
460 (20).JPG
460 (21).JPG
460 (1).JPG
460 (2).JPG
460 (3).JPG
460 (4).JPG
460 (5).JPG
460 (6).JPG
460 (7).JPG
460 (8).JPG
460 (9).jpg
460 (10).jpg
460 (11).JPG
460 (12).JPG
460 (13).JPG
460 (14).JPG
460 (15).JPG
460 (17).JPG
460 (18).JPG
460 (19).JPG
460 (20).JPG
460 (21).JPG
460 (1).JPG
460 (2).JPG
460 (3).JPG
460 (4).JPG
460 (5).JPG
460 (6).JPG

نوشته های مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *